I'm on fire but together we burn it up

Idag gick jag upp kvart över 7 fast jag inte måste iväg! Känner att jag inte har tid att sova bort min tid haha. Håller på att träna nu men jag tog en liten paus, blev så trött, är inte riktigt på träningshumör idag känner jag men men. Åh vad jag bara längtar efter att hoppa in i duschen och sen fixa och sminka mig! Har kört på att duscha varannan dag nu typ en vecka och det känns bara så ofräscht! Har ju vart och solat lite så jag har inte haft något smink alls, bra för hyn men så trist... Idag måste jag till Skärholmen och lämna tillbaks böcker, hoppas mamma åker med för annars tar det sån tid! Jaja nu får jag skärpa mig och fortsätta träningen så jag får duscha nån gång haha!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!