I'm not saying it's your fault, although you could have done more,



Denna bild har från gårdagens fotografering har Petra lagt upp på sin blogg nu. I like it =) Den fångar liksom känslar jag ville ha med den här stilen, lite klassisk och gammeldags. Visst ser inte fransarna så hemska ut heller? Jag testade nämligen lösögonfransar för första gången och jag kämpade verkligen! Skitsvårt och jag såg inte direkt klok ut i verkligheten, men det blir väl mindre obvious på bild. Önskar att modet var så där fint nu som det var förut på jag vet inte när men mamma sa att det var typ 20-tal men liksom klassisk om ni förstår vad jag menar. Och som i Hitchock filmerna på 40-50 talet, de hade så fina kläder, hår och smink! Idag är det bara too much och bara sexappeal som gäller. Men men :) Ni lär få se fler bilder från denna shoot senare =)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Vackert!!!! Fransarna ser perfekta ut, vad kostar det när du plåtar dig? Puss

2009-02-28 | 10:34:53
Mimmi

åh, fin bild :)

Svar: tack, det håller jag med om. Jag är supernöjd med den :)



Frågestund nu, ställ gärna en fråga eller två :)

2009-02-28 | 12:48:07
http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Sandra

sv: Tack :) Den kommer från bikbok, fast köpte den i somras

2009-02-28 | 13:48:48
http://saandrup.blogg.se/
Michaela - Hockeyflickvän.

Det blir säkert jättebra! Ha det så skoj du också. Annars allt bra med dig?

2009-02-28 | 14:33:39
http://hnavas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!