Träning med iform



Min blogg har blivit så trist nu för att jag inte orkat skriva, har heller inte svarat på några kommentarer så dem blir också färre. Äsch får se om det blir mer skrivet nu =) Tänkte visa mina träningsdvd:er från Iform som är så himla bra. Det är bara dem jag använder för att träna, Paul fattar inte varför jag inte bara gör några övningar men det är ju självklart, inte vet jag hur man tränar för att det ska ta? Eller hur mycket, sammansatt osv? Så dessa är så himla bra. Tänkte recensera dem jag använt lite, fick tre nya igår så dem har jag inte hunnit med.

PLATT MAGE STARK RYGG - Min favorit för att jag har lite problem med ryggen och den hjälper jättebra, har inte haft någon värk sen jag börjat träna med den =) Den är inte så fasligt jobbig heller, magövningarna tar bra men de slutar precis när man känner att man inte klarar något mer så det är alldeles lagom.

FAST & VÄLFORMAD - Haha ni har kanske läst om att jag tränar för att bli fast och välformad... Det låter ju så fint! Denna är dock riktigt tung, har tydligen väldigt otränade ben :( Denna fokuserar på benen rumpan och armar/bröst. Den är riktigt rolig men som sagt är den så pass att jag knappt kan stå på benen efter...

EFFEKTIV FÖRBRÄNNING - Minns att jag gjorde denna en gång förra året och dooooog som ni hör går den ut på fatt förbränna kalorier och det gör den genom att blanda kondition (joooobbigt) med styrketräning. nu när jag körde den efter att ha 'tränat ett tag' var den inte alls lika jobbig vilket kändes jättekul :) Och kondition är jag nog i behov av så den ska jag försöka köra ofta =)

STRETCH & RELAX - Mamma köpte den egentligen till Jamie men jag testade den igår eftersom att jag är sjuk och inte orkade köra nåt annat. Man ska tydligen stretcha regelbundet också, booring! Gjorde bara en 15 min aktiv stretch som var lite träning också, annars blir stretch så trist eftersom det är så långsamt och så...

Nu har jag två kvar som jag ska testa nu när jag blivit frisk vilket förhoppningsvis är snart! Stark & smidig som tydligen är pilatesinspirerad och starka ben fasta lår med snack som celluliter och sånt. Har inte så mycket emot celluliter men fasta lår har jag heller inget emot ;) Nu ska jag försöka börja på en bokrecension som ska vara 3 sidor, väldigt mycket. Men men =P




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sandra

sv: åh gud vad mysigt =)

2009-02-11 | 11:59:25
http://saandrup.blogg.se/
felicia

ja dom är verkligen läskiga asså! jo precis.

2009-02-11 | 14:28:24
http://feliciaholmgren.blogg.se/
Mimmi

svar:Ja visst är den! :) Hur är det med dig?

2009-02-11 | 15:42:38
http://bubbelsnubbel.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!