Kylie Minouge



Sitter och lyssnar på Kylie, On a night like this, Please stay osv. Hon har en del sköna låtar! Sökte på en bild på henne och så fick jag fram denna, det är ju bikinin hon designade för H&M förrförra året och exakt den köpte jag, lite kul =) Den är fin men lite finare på henne än på mig ;)

Har precis testat en av de nya träningsdvd:erna och denna var för benen så jag känner mig rätt mör nu men den var faktiskt kul :) Damn vilka fina ben jag kommer få, känns det som iallafall :p Usch vet ni vad jag måste göra idag? Gå och lämna min cv på Konsum här vid mig. Ska skriva den nu och sen måste jag lämna den, får bara ångest av tanken, så pinsamt :( Och jag vet att det inte är rätt läge att söka jobb nu i lågkonjukturen men man måste ju försöka, om inte annat så för att mamma ska sluta tjata. Det vore helt underbart om jag fick jobb där men det är väl inte så troligt, och det känns pinsamt att gå och lämna cv:n till dem i kassan. Bläää!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!