I told her Im not gonna run away but let me go



Börjar med att visa kläderna jag fick i julklapp. Allt är från mamma och Jamie. Som ni ser fick jag fyra tröjor/tunikor. Alla var fina och mysiga i kylan. Sen fick jag också ett skitsnyggt underklädesset i svart och neonrosa (my favourite) och ett gäng strumpor. Jag gav också bort bästa presenterna, till mamma gav jag en Jetset klocka i svart med silver och ett läppstift som hon älskade.


Keff keff bild jaja men jag orkar inte ta nån bättre. Fick iallafall min första del av serien Piano Black från OBH, brödrosten ;) Handduksset från mormor, burkar, kniv, set med typ skruvmejslar och sånt, alltså presenter inför flytten as you can guess :p Sen lite mer småprylar. Nagelgrejer av syrran, cd-skivorsfodral, pennor och ljuslykta av Molly, örhängen från mormor och choklad från England. Nu ska Jessie sitta vid datan så jag får visa resten senare ;)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!