Julafton, juldagen, annandagen...

 

Skulle ha skrivit det här lite tidigare men har varit borta hela tiden så det blir nu. Bilder från julafton. Trots magsjukan blev det ju mys till sist. Blev så grymt uttråkad på dagen när Veronica inte kommit ännu och Elliot sov så jag gick ut på en promenad eftersom mamma tjatade om att det var såå skönt ute. Och det var det faktiskt, soligt och inte så kallt. Gick upp i skogen bakom oss och tog massa fina bilder. Så himla fint ute! Sen är det också en bild på vår fina gran och alla klappar, visst ser den supermysig ut?! Åt bara pyttelite julmat (prinskorv, köttbullar, ägg) eftersom jag inte hade nån aptit men desto mer chokladbollar. Aladdin asken tvingade jag i mig några bitar ifrån eftersom de goda annars skulle bli uppätna av syrrorna :p Efter alla julklappar såg vi på två julavsnitt av 2½ men och sen körde vi ett spel jag fick i julklapp, Med vilda gester och det vart askul såklart. Speciellt när Jamie gjorde sina egna tolkningar av de svenska orden och visade en stekpanna när ordet var "panna". I fredags var vi och firade jul med släkten i Pershagen. Jag lånade mammas bil dit *AAaaaahhh* och det var kul där med, även om jag inte fick några klappar ;) Vi hade tänkt gå ut efter det men det var ju sånt pissväder så vi stannade inne och Paul sov hos mig. Igår åkte vi till Stockholm och gick runt, käkade och sen sov jag här hos Paul. Idag har vi vart i Skärholmen och netonnet och sen chillat här hemma med två filmer. Planet 21 och Pineapple express :) Ska sova över ikväll också och drar hem med Paul imorrn bitti när han drar till jobbet.

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Melowna

Va många julklappar hehe =)

2009-12-29 | 19:59:07
http://melowna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!