Algo musical

Tu tienes algo lindo en ti Algo muy especial
Tu tienes algo sexy en ti Algo musical

Jag började skriva på tentan, gick inte farligt dåligt. Nu känns det iallafall som att jag vet vad jag skriver om ;) Och det är lite intressant till och med. Sen la jag mig och fick en tupplur på kanske 5 min innan mamma väckte mig haha. Men det räckte. Har tränat, duschat o fixat och nu är jag med tentan igen och håller på. Ska straxt dra iväg till Paul. Haha det är så jobbigt när man är inne i en sån här "tentabubbla" allt man gör är bara att skriva, försöka skriva, tänka på att skriva, ta en paus från att skriva... Ja. Längtar tills jag är klar med skiten iallafall!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!