9 countries


visited 9 states (4%)
Create your own visited map of The World

Tyckte det här var en rolig grej att göra, en egen karta över vart man varit i världen, synd bara att jag inte varit på så många ställen! Har ju varit i hela norden utom Island (skulle vilja åka dit faktiskt, verkar så vackert där!) och sen Spanien, Grekland och Cypern som jag var o solat och badat på flera ställen liksom. Har dock inte sett så mycket när jag var där. Mina enda två riktiga resor där jag "turistat" är ju förra oktober när jag var i London och så Ecuador som jag var nu. I framtiden vill jag faktiskt åka på mer resor där jag ser grejer och inte bara åka till samma ställen hela tiden! Vill fylla ut kartan alltså den ser ju jäkligt tom ut som ni ser! Och vad litet Europa är förresten...

Har tagit det såå lugnt nu på morgonen, med tanke på att jag gick upp klockan 7. Har tränat, duschat, käkat en "andra" frukost framför ett avsnitt Sabrina, fixat med bilderna och ja bara suttit här och läst bloggar. Skönt! Måste dock rycka upp mig lite nu, ska sätta på musik på högsta volym och ta tag i disken som mina kära syrror lämnat till mig. Sen ska jag försöka städa rummet ordentligt också, har inte blivit av enda sen jag kom hem från resan haha...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!