Torsdag men jobb


Jag och Elli smelli pelli i tisdags :) Mobilen dog efter allt saliv men sen vaknade den igen :p


Idag har jag inte gjort nåt utan att varit på jobbet. Jobbade 11-19 men resvägen dit vad 1½ h och hem 1 timme så hela dagen gick åt... Det var rätt kul men våfflor är ju betydligt mer poppis än sill och korv om man säger så. När jag hade min 'lunch' rast satt jag och läste i kristendomsboken haha och påvägen hem med, så väldigt effektivt iallafall.. Är väldigt trött nu eftersom jag stått upp hela dagen, man känner det liksom inte förns man börjar varva ner.. Imorgon är det upp och jobba igen 11-19. Nu ska jag nog göra mig redo för sängen ciaoo.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!