Jeansleggings från Gina och Bikbok



Dags för ett litet fashion inslag i bloggen. Här är mina två nyinköpa jeansleggings. Tycker det är ett riktigt smart plagg att ha til lite längre linnen, en miljon gånger skönare än jeans och faktiskt snyggt till skillnad från bara leggings grejen som vissa tjejer körde på. De ljusa köpte jag i torsdags på Gina Tricot för 299:- och jag vet att alla har dem men det är ju just för att de är så snygga och lite annorlunda! De svarta var ett riktigt fynd från Bikbok som jag köpte idag för 149:- Snacka om billigt jämfört med Ginas. Men men. Såna finns ju inte hos nån annan i och för sig...

Annars var jag ju på besök hos Pingstkyrkan idag och det var ganska trevligt och ett bra möte, efter det mötte jag Paul och syrran på stan och vi käkade kebabtallrik och glass innan vi gick hem :) Sen har jag pluggat slash kollat på skräckfilm med dem samt pluggat slash snackat med dem. Liksom vart med men ändå ständigt med plugg i handen/på hjärnan. Tycker inte om att vara så egentligen men tills på onsdag är det så det får vara... Guess what. Ska plugga nu. Alltså jag vet inte hur min hjärna står ut med så mycket av kyrkomötet i Nicea år hmm vad fasen var det för år n då?? Jaja.You know what I mean. Men two more days to go sen kan kanske både jag och bloggen bli lite mer chill och normala!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!