Vad kommer jag bli lärare i..?

Har fortfarande inte hört något från kvinnan som skulle ringa och säga mig i vilken grupp jag fick plats till nästa höst nu när jag bytt inriktning. Nu har det gått en vecka så jag tänkte ringa men min telefonskräck stoppade mig och jag mailade istället. Kom just på att jag tror dom har stängt i morgon så om jag inte får svar kan jag ju inte ringa då, i sånna fall får mamma ringa nästa vecka när jag har praktik... Mitt förstahandsval är Religion och andrahand Engelska, det är dom två jag vill bli lärare i. Och sen som tredje valde jag mediekunskap eftersom det är skoj och nåt jag läst på gymnasiet. Hoppas jag får mitt första, eller åtminstånde andra! Men man vet ju inte eftersom alla andra valde redan i oktober, så är det fullt så är det!



Vi har precis fått Elliot att somna, han låg och skrek och skrek så jag lyfte upp honom och efter 5 sekunder hade han somnat, men så fort jag la ner han vaknade han igen. Nu sover han iallafall i min säng. Har haft seminarium 9-12 idag och jag har inte direkt något plugg att göra, känns lite konstigt ;) Vet inte vad jag gör, lägger mig och läser en tidning kanske eller försöker städa upp lite här, åh vad jag längtar tills nya möblerna kommer, då kommer jag ha så mkt plats över och sån ordning! Nu ska jag försöka sälja mina gamla kursböcker som ligger och tar plats, hoppas nån vill köpa!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mimmi

svar: Tyvärr inte, jag kom aldrg iväg pga av min kompis :/

2008-12-11 | 14:23:53
http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Lovisa

Ja, men det är härligt med fullt upp :D

2008-12-11 | 15:30:44
http://caffeineaddict.blogg.se/
Daja

hoppas du får den utbildningen du vill ha!

2008-12-11 | 20:59:01
http://daja.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!