Dan före dopparedan



Hej =) Nu har jag varit vaken sen 20 över 6, kom hem halv 8 och käkade, duschade och sen har jag städat massa. Har fått en himla ordning här nu så jag har vart riktigt effektiv tycker jag! Inte mkt kvar innan det är helt julfint. Tänkte på alla julklappar som jag fick förra året, och så hittade jag bilderna jag tog på dem också, så jag la upp dem här för att se om jag minns dem och om de ens använts! Fick ju massa Sims spel och dem spelade jag ju i början men nu har jag inte kört på jättelänge. Köksgrejer är ju bra men inget jag använt ännu, det blir tills jag flyttar ;) Sen fick jag smink och allt det har nog använts, utom foundationen som var för mörk. De första kläderna har jag bara använt på nyår och kanske en gång till, men de var ju  också tänkta just till nyår! Underkläderna är ju använda men typ alla strumpor försvunna redan, så det skulle jag behöva nya! Tröjorna har jag använt supermycket, de var riktiga bra presenter som jag valde till mig själv ;)

Ska kanske ner på stan en sväng nu, Jamie skulle dit med mamma. Shopping kan jag ju dock glömma, min lilla pluttlön från denna månad går helt och hållet till att paya av skulder till mig själv, busskortet går på 1500 och studiebidraget är på 1900 och sen har jag köpt böcker för 600 så ja ni kan tänka er ;)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida Björck

tack vad snäll du är :)

2008-12-23 | 10:51:24
http://idahbjork.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!