Jag börjar tröttna på julpyntet



Jag gick ganska så all-in med att pynta mitt rum och har fullt med tomtar, ljuslyktor, glitter, gran, stjärna i fönstret och röda gardiner. Men nu känner jag mig ganska fed up på julen, tror nästan att det beror på att jag blev magsjuk på julafton så att det blev en liten bad feeling över det hela ;) Iallafall vill  jag väldigt gärna ta ner gardinerna nu, men samtidigt vill jag nog ha kvar stjärnan... och då måste jag ju liksom flytta över den igen vilket känns krångligt, så jag får se hur jag gör!

Har typ börjat lite smått på själva tentan nu men det känns rätt klurigt. Typ allt det vi läste kan jag inte koppla ett dugg till det jag tänkt skriva, vilket jag måste göra. Så det känns rätt jobbigt... Nu ska jag gå och göra en sån där träningsvideo för rygg och mage, så slipper jag få ont i ryggen när jag sitter o skriver hela dagen ;)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!