Håll tummarna för mig nu tjejer!

Foto: thecrapshack.blogg.se

Min favoritbild som jag nu gjort en förstoring av till väggen, varför ser jag inte alltid ut sådär? Iallafall, snälla ni kommentera inte bara att bilden är fin utan nu måste ni verkligen hålla tummarna för mig, och önska mig lycka till!

Jag skrev ju att det är knas med utbildningen jag går nu, lärare mot förskola och grundskolans tidigare år, det är bara inte min grej känner jag. Jag vill byta till högstadiet och gymnasiet och då läsa lite ämnen! Mailade och frågade och fick svar att jag ska gå till Utbildningsexpeditionen idag och kolla med dem eftersom alla där redan valt inriktningar så vissa kanske är fulla. Men om jag nu får plats i någon jag kan tänka mig så kan jag byta redan efter jul. Åh jag hoppas verkligen det!

Helst vill jag läsa först Religion och sedan Engelska, men jag får kanske inte som jag vill eftersom alla redan valt. Så jag kan även tänka mig Språk och Litteratur, mediekunskap och Samhällsorientering. Men religion vill jag verkligen läsa... Så jag får hoppas! Usch nu måste jag in i duschen och göra mig iordning och sen dra till skolan... :s Gjorde ett litet halv timmes träningspass med I Form dvd Rygg och mage för att 'lugna ner mig'. Åhhhhhh Wish meeee luuuck!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michaela

Vad är det du ska göra? Jag önskar dig i allafall lycka till. :) Jag tänkte också förstora upp en bild som jag tog i studion och sedan ge bort det i julklapp till Marcus. :)

2008-12-02 | 14:50:41
http://hnavas.blogg.se/
Michaela

Svar: Tack så mycket, det var inte så tokigt för att vara första försöket. :)

2008-12-02 | 16:16:01
http://hnavas.blogg.se/
Anonym

sv. okej :) jag har varit på studieresa i sthlm hela dagen :)

2008-12-02 | 20:02:26
http://lindblommalin.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!