"Frisk"

Nu är jag frisk från kräksjukan, är alltid sjuk bara en dag, så vaknar jag frisk. Mådde inte superduperdåligt i går som ni märkte eftersom jag kunde sitta vid datan och så, på eftermiddagen mådde jag mest bara illa när jag rörde mig och så kunde jag ju inte äta heller. Fy vad plågsamt det var när jag gick in på diverse bloggar och allt jag möttes av var bilder på julmat, uuusch det gjorde inte illamåendet lättare kan jag lova. Om man ska se det postitivt så blev jag ju av med alla kalorier från julafton i och med spyorna haha. Igår låg jag i princip hela dagen och såg serier och filmer på datan, såg avsnitt av Fresh Prince, Samantha Who och Erik & Mackan. Sen såg jag Simpsons the movie x2, Eurotrip, Systrar i jeans 2 och två filmer jag inte sett tidigare, Mama Mia och Baby mama. Anledningen till att jag skriver att jag är "frisk" är ju att man smittar så mkt i 2 dagar efter man blivit frisk så man kan ju ändå inte göra ett skit. Tänker iallafall gå ut på en promenad någonstans, kanske till centrum, kanske Ica Maxi eller kanske bara runt lite. Måste få luft nu!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!