snöig påsk

 


Tänkte börja klaga på den snöiga påsken och jämföra med förra årets påsk men sen kom jag på att påsken förra året var visst mer än 2 veckor senare än nu, så vi kanske har fint väder om två veckor med ^^ I år ska vi inte göra något speciellt alls, men nästa år kanske Nathan vill klä ut sig till en liten påskkärring :p Vi vaknade straxt efter nio men har inte kommit särskilt långt alls här hemma, Nathan ligger fortfarande i sin pyjamas på bilderna som jag knäppte alldeles nyss och har precis vaknat från sin morgonnap på 20 min. Jag sitter med färg i håret för att färga längderna, det som var alldeles vitt innan har nu en fin rosa färg, inte riktigt som jag tänkt alltså. Men förhoppningsvis får allt samma röda färg nu, annars är det väl ett måste att betala hos frissan...

Igår var vi bara ute en sväng här och Nathan sov så skönt i vagnen och sen var han på superhumör hela kvällen, vi kollade på American Pie, är så taggad över att fyran kommit på bio! Och så åt vi tacos och hamnade båda i matkoma, som tur somnade Nathan vid 11 och jag straxt därefter :) Jag har inte pluggat nåt alls på c-uppsatsen, för jag vet inte vad jag ska göra. På torsdag har jag möte med handledaren, har letat lite böcker men jag känner mig helt lost. Så surt! Liite ångest ja men det ska väl gå, även om det blir att sitta uppe och skriva hela nätterna i maj... Glad påsk på er allihopa!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!