Perfekt torsdagsförmiddag

Haft en helt underbar förmiddag med mina små hjärtan! Dom är bara så sjukt fina och underbara, snälla små killar! De är verkligen glada 99% av tiden, bara leenden hela tiden så fort man kollar på dom :) Lite gnäll när de är trötta och då är det bara att lägga dem så somnar de glada :) Såklart blir det ibland lite jobbigt men för det mesta är de bara så lätta små bebisar! Nu efter vi lämnat på fsk fick de gröt och sen har jag hållt på och fixat i köket, städat, diskat o lagat mat medan de suttit i babysitter och babygym. Berättar allt jag gör medan jag gör det och snackar med dom och de är bara överlyckliga! Nu somnade de för en halvtimme sen och jag har ätit lunch i lugn och ro. De brukar inte sova så länge dock så straxt lär en av dem vakna men så länge de är glada är det ju bara underbart! 
 
Damien är redan proffs på att ligga på mage då han vänt sig om själv i 3 veckor nu och gör de hela tiden, Cameron tycker det är lite jobbigare fortfarande ;) Igår vände han sig om själv några gånger men det är inte så lätt ännu ;) Kul att se hur olika de ändå är i utvecklingen de små. 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!