glad påsk


Superfin helg hade jag tänkt säga men det är ju fredag idag... I onsdags hade jag en lektion på morgonen och sen var Salo här en stund. Igår spenderade vi hela dagen i Tanto och hade picknick i solen. Var där före två och kom inte hem förens 10, så fint väder men dock blev det kallt när solen försvann. Idag har vi haft ett supermysigt påskfirande! Vi lagade massa god mat och åt här ute på gården, den första bilden är från idag, vi satt en stund i parken här bakom mig i solen. De två andra är från igår :) Får lägga upp mer bilder sen! Avslutade kvällen med blåbärspaj här och Ett småkryps liv på Disney Channel haha. Nu är jag så trött så jag bara MÅSTE sova. Imorgon blir det att plugga och om solen är ute så mer mysigt parkhäng. Puss





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!