Sista till b-uppsatsen

Så irriterande att det återigen inte går att lägga upp bilder från mobilen!! Jag skrev ett långt inlägg här om dagen men det publicerades aldrig... Nu är jag påväg till Kb för att titta på de sista religionsböckerna från 70-talet till min b-uppsats som ska in på måndag men som jag hoppas göra klart idag! Den har gått bra just för att det är så pass litet jämfört med c nivå, 20 sidor minst och 6hp jämfört med minst 30 och 15hp som jag har att se fram emot. Äsch det ska nog gå! Imorgon fyller min prins år!! Vi har hållt på och baka, hittils har vi gjort chokladbollar, havrekakor, citronmuffins och marsmallowchokladmuffins! Idag tänkte jag göra bananmuffins o sen kladdkaksmuffins imorrn :) Igår satte vi (mest andres men jag hjälpte till) ihop mitt nya databord från ikea och fasen det tog seriöst typ 6 timmar. Han fattade inget av ritningen och jag hatar sånt men satt med den där jäkeln tills det gick! Vi var klara halv 12 och nathan hade också vägrat sova så vi somnade sent. Nathy vaknade ändå åtta imorse så nu sover han en nap medan jag är iväg :) Har också gjort lax till hans lunch nu på morgonen, mamma köpte laxfiler som kommer frysta en och en. Perfekt för man tinar bara en, på med philadelphia vitlök och örter o in i ugnen. Så lätt och tom jag gillade det. Nathan har annars en period denna vecka igen då han ätit och sovit dåligt men det kan tydligen ha att göra med att han börjat gå på rikigt sen i lördags och det kan tydligen påverka så, går nog över :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!