Nathans rum

 

Tänkte visa lite bilder från min lilla älsklings rum! Det är snart klart så långt vi kan komma nu iallafall. Har tittat ut lampan jag vill ha men den blir det att köpa efter sommaren, sen ska fortfarande gardiner och hyller upp och sen när han blir större vill jag ha ett litet bord/stolar eller kanske en saccosäck! Resten av lägenheten är fortfarande väldigt mycket under konstruktion. Det är rättare sagt katastrof här hemma! Inget mysigt allt, vi håller ju på att måla för fullt, just nu är det köket som snaaart är färdigt. Vi vill hinna bli klara med vardagsrummet innan semestern också, hoppas!

 

Vi föll för det här lövet från Ikea som fick sitta över sängen, tycker det är supergulligt, en hundring kostar det så ingen fara om man tröttnar :) Temat för rummet är grönt och brunt med djungeldjur :D

 

De här fina väggstickersern köpte jag förra sommaren i Ecuador, har spanat ut ett gäng till vi ska köpa i höst, men jättesöta apor :)

 

Golvet är tyvärr ett jättefult grönt plastgolv... Mattan är från Ikea och sen har Nathan också sina lekmattor och babygym.

 


Garderoberna har vi målat bruna och där ska jag ha en del av Nathans kläder och prylar, måste bara köpa en massa minigaljar, finns billigt på Ikea. Nathans supersöta gungdjur från Teddykompaniet är ju bara underbart!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!