tvá mánader idag :)

 

Idag blir min lilla kille hela tvá mánader! Gud vad snabbt det gátt men samtidigt kanns det som att han alltid varit med. Det ar helt stort egentligen, alla fragar ju hur det kanns att vara mamma men det kanns bara normalt, det kanns som det mest naturliga i varlden och inte alls ovant... Det jag daremot fortfarande inte kan fattar ar att Nathan legat i min mage och vaxt 9 manader, sjukt! Haha ett av livets mysterier det dar... Nathan vager nu 5,2 kg och ar 60,3 cm lang! Alltsa dags att borja titta pa alla klader han har i stlk 62. Bilden tog jag har om dagen och det var forsta gangen han anvande den outfiten, som nu snart ar for liten! Det gar verkligen fort! Han har sa mycket sma klader som han knappt hinner anvanda sa jag forsoker fota varje outfit nu for att minnas iallafall ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sophia, Mamma till Nova

Grattis Nathan på tvåmånaders-dagen! Javisst växer de snabbt de små bebisarna. :)

2012-01-11 | 00:07:36
http://rosasophia.blogg.se/
Maria - mamma till Liam ☆

vad han växer på längden!

vi ska på kontroll imorgon. men sist vi kollade vägde liam 5440g och var 59 cm lång. så det var nog som vi trodde, liam är tyngre men de är nog lika långa nu :p

2012-01-11 | 13:05:14
http://fashionstars.blogg.se/
Maria en av norrlands bloggar

men gu vilken söt liten en :)

2012-01-20 | 19:21:54
http://mariaenliten.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!