smygfotade

 

Sitter och kollar pa bilderna i kameran och tydligen har jag och Nathan blivit smygfotade :p Kommer ihag att jag sa att jag inte ville sova i samma sang som bebis men det ar ju det mysigaste som finns! Det ar verkligen supermysigt :) Natten till igar sov Nathan 7 och en halv timme i strack! Det langsta jag sovit sen han foddes, sa skont! Inatt har han ocksa bara vaknat tva ganger :) I helgen har han sovit jattedaligt for att han ar sa tappt i nasan men nu har vi haft droppar i nasan och sugit ut snoret innan laggdags :p Funkar verkligen :)

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

åh vad härligt!

själv föredrar jag när han sover i sin egen säng. annars ligger jag så stelt, vill kunna sträcka ut mig :)

2012-01-25 | 11:28:55
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!