33 veckor

Bild från igår 33 + 1 dag


Nu är vi inne i 34 och jag är riktigt huge alltså... Bebis har lite lugnare dagar men fortfarande så rör han runt där inne en hel del, kan inte påstå att jag känner direkt vad som är vad men för det mesta känns det som att det är ett knä eller armbåge som han drar med :p Det roligaste är ju att man verkligen kan få kontakt genom att buffa på eller prata nära magen så vaknar han till! Jag sover bra men är kissnödig från tidig morgon men vägrar gå upp, det är verkligen bara trycket på blåsan för jag behöver knappast kissa och de senaste dagarna har jag lyckats somna om, även om det kanske inte är den bästa sömnen, utan att gå upp ;) Har också slutat sova middag som jag gjorde hela tiden ett tag men är rejält trött nu på kvällen. Jag får fortfarande en del såna här hugg som jag sa förra veckan, ett par gånger om dagen iallafall, mest när jag går, så jag får stanna upp lite grann men det är ju inget farligt :)

Jag har börjat förvänta mig att snart kommer hela magen täckas av en massa bristningar, det är väl nu på slutet det är vanligast att de kommer och hela dagen har jag känt hur det liksom kliar på magen, gahhh :( Jag som började tro att jag skulle klara mig från det. Men men, bebis har ju verkligen töjt ut min mage rejält så det är väl bara vad man kan vänta sig. Denna vecka fick killen ta den andra magbilden för det är för svårt att fota själv nu, vet inte om det beror på det eller är det så att bebis sjunkit ner sen förra veckan, känns som att magen har lägre tyngpunkt nu, eller är det bara jag?

Nu är det mindre än sju veckor kvar! Det känns fortfarande som en evighet, men det är det ju faktiskt inte.. Och om två månader från idag är min bebis garanterat här, fram tills den 21 november har han ju på sig :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så fin mage =)



hoppas du har en skön helg på G!

//Anna

driver webshoopen Avanna

linnen tshirts magtröjor tygkassar mm

just nu 25% rabatt på allt med koden Tjugofem .

www.avanna.se

2011-09-23 | 21:32:55
http://pyttis.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!