presenter


Okejdå, ett inlägg med annat än baby-talk! (Vad sjutton bloggade jag om förut?!) Min älskling hade ju mest med sig presenter till bebis men också några till mig :) En supergod parfym från Victoria's secret som påminner mycket om Escadas parfymer och så ett fint lipgloss. Nu är frågan om han själv gått in på VS eller vem som lurat honom dit... Anyways :) Sen fick jag också ett par svarta Converse slim modellen, I love! Converse är ju den perfekta skon enligt mig, den passar ju bra till precis allt, innan så har jag bara ett par röda. Till saken hör att han själv hatar Converse och tycker att de är superfula men tydligen så har han accepterat min kärlek till dem ;) Så roligt, han bara "nu får du se till att ta hand om den och inte smutsa ner dem" och jag "??". Minns när jag skulle få mina första converse i trettonårsåldern eller så och jag tyckte det var så hemskt att jag skulle behöva använda dem "rena" så alla skulle se att de var helt nya, Converse ska ju liksom vara slitna! Gick så långt att jag ville be syrran använda och skita ner dem innan jag tog på mig dom, haha. Så extremt går jag inte nu iallafall haha.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!