nya naglar


Har nu upptäckt TV4Play och suttit och kollat på Idol avsnitten jag missat och nu Parlamentet. Har aldrig följt Idol men tycker det är kul att se såhär i början :) Fixat om naglarna medans, Mavalas marine blue och sen ett silvrigt Depend Art liner som är med smal pensel för att göra mönster. Lätt och snyggt :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

åh vilka läckra naglar!

vi kan kolla när vi närmar oss, vet inte än om jag kommer ha samma schema då nämligen

2011-09-07 | 21:22:22
http://fashionstars.blogg.se/
Michelle von Walden - Gravid!! <3

Heeej! Åhh va mysigt! Jaaa vi ska ta reda på de :) Vill veta vad de är för liten filur ;) Hoppas allt är toppen med dig idag! :)

Jannike

Jag tycker föräldraträffar är allmänt bra och hittills har jag varit på tre, och fått ut en del info osv från dem :) Men man klarar sig nog bra utan ändå!



Fina naglar btw.... :)

2011-09-07 | 22:25:19
http://minbebis.com/blogg/queenj
Anonym

Mi amor yo te compre unas cosas pa tu suñas te extraño , y te amo cantidad ...

2011-09-08 | 02:35:46




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!