godnatt

 

Har bara varit hemma hela dagen, en sväng till affären bara. Lite plugg, lagade pasta carbonara för första gången, det är ju superlätt och blev gott :) Jag blev ju så kär i bäddsetet till bebis säng så jag sa till Andres att jag ville ha hela bebis rum i samma tema, djungel, massa djur, grönt osv. När han sen kommer hem med resväskan full med mjukisdjur och beklagar sig över att han inte hittat någon sköldpadda kan man börja undra om han gått för långt? Haha. Men jättefina mjukisar är det och visst behövs det en sköldpadda ;) Tror bebis rum kommer bli superfint när han väl får det också, tänker fortfarande grönt och så har jag sett superfina väggdekorer med djungeltema för en hel vägg :) Anyways, nu ska jag i säng, imorgon är det seminarium om Moa Martinssons Kvinnor och äppelträd...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

haha vad gulligt av honom! skrattade åt det med sköldpaddan :)



ja okej jag kan gå över några dagar, men jag ska ha barn före dig! eller samma dag. det vore coolt :) men inte efter!!! hahaha

2011-09-23 | 09:18:37
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!