bebispresenter och MVC

 

Present från bebis farfar (gud vad gammalt det låter haha!). Det var verkligen en bra present som innehåller bebis shampoo, tvål, olja och tvättlappar. Perfekt eftersom jag tänkt på att sånt ju måste inhandlar nu annars.


Allt gick bra hos BM, jag har gått upp 1,4 kg (alltså lite extra..) från sist och nu är jag på 63,9kg och sf-måttet ligger på 31. Som ni kanske minns var ju bebis en bit över mitten på kurvan för några veckor sedan men förra gången och nu så har han gått ner och ligger nu precis över det normala. Så det verkar som att han hade en växtspurt och nu lugnat ner sig lite ;) Tycker också det märkt på magen. Bebis hjärta slog denna gång i 150. Med var också en kvinna som pluggade till barnmorska och hon skulle också få öva och mäta och känna efter vart bebis var och gud vad hon körde in händerna där nere för att känna efter huvudet, det gjorde rent ut sagt skitont haha! Huvudet är fortfarande neråt men ruckbart än så länge. Annars var allt bra och vi bokade in föräldrargrupp först om en månad när jag slutat skolan eftersom jag inte vill missa några lektioner. Barnmorskan tycker ju att min kille ska följa med och jag vill ha med honom för att inte vara där som "singelmamma" eller något bland alla par men samtidigt känns det rätt löjligt då han varken förstår engelska eller svenska haha. Jag får väl agera lite tolk som vanligt helt enkelt ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michelle von Walden - Gravid!! <3

Vilken toppenpresent, de är sånt där som är mindre roligt att köpa själv, men rätt så roligt att få ;) Kram

Camilla - Vardagslycklig

Skönt att ligga på normalkurvan igen. Jag hade halkat ner en bra bit sist, men igår när jag var där hade bebis växt ikapp så det var skönt :).

Förstår att det blir lite tokigt när han ändå inte kan ta del av informationen. Men du får väl översätta som sagt :)

2011-09-15 | 18:27:54
http://vardagslycklig.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!