14 veckor senare


Så roligt när jag kollade igenom bilder från i sommras, den första är ifrån Ecuador i vecka 22 ungefär och jag minns att jag tyckte att min mage var såå stor och folk kommenterade den också mycket. Idag hade jag på mig samma outfit så jag tog en till bild för att man ska kunna se skillnaden (don't mind the crazy hair...) och vilken skillnad! Haha, på den första bilden ser man ju knappast att jag är gravid tycker jag nu :p Och jag erkänner, de här 14 veckorna har gått riktigt snabbt! Och nu är det snart bara 6 kvar :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ylva Lee - Mamma till Lily

Fina magen! :) Visst går tiden fort när man är gravid, dom första månaderna bara flyger iväg! :) Har ni bestämt namn än?

2011-09-26 | 16:20:19
http://shuang.blogg.se/
Maria - med bebis i magen ☆

det är som med min bild på fb, tyckte magen var sjuuuukt stor när jag tog den bilden. nu ser man ju typ platt ut på bilden i jämförelse :p

2011-09-26 | 19:36:20
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!