babyshower inspiration

 

Tänkte att jag skulle lägga upp lite mer bilder från min babyshower som jag hade i Ecuador i somras. Där har ju alla babyshowe precis som i USA, här är det väl mer en ny grej som börjar komma. Jag ordnar ingen babyshower för att jag tycker det känns lite som att det enbart är en fest för att man skall få presenter, även om det ju såklart är kul med. Men det känns lite som att man tigger ^^ Jag tänker ha en fest när bebis kommit istället så alla får träffa honom, för han skall inte döpas. Men man kan ju såklart göra som man vill :) Och en babyshower är ju jättekul! Första bilden är på den fina tårtan vi fick specialgjord där det står "Välkommen Nathan", ungefär 3-4 månader tidigt sådär hehe.

 

 

Det är kul att ha en massa lekar också, men jag tyckte att det absolut bästa var att jag slapp vara med!! Jag bara kollade på allt och det var perfekt haha, jag hatar såna här tävlingar... Den första är att två personer fick ta på sig haklapp och så skulle två andra mata dem chokladpudding med babysked och ögonbindel på sig, blev ganska så kladdigt! Den andra bilden är från en tävling om vem som först hann dricka upp en hel nappflaska med öl haha! Sen är det en där man skulle sätta på blöja och klä på en bebisdocka snabbast och så sist att man skulle gissa hur mycket toapapper som krävdes för att komma runt min mage, på bilden är det bebis gammelgammelmormor (haha ja han har en) som tog alldeles för mycket papper ;) Svårast av allt var en lek att man inte fick korsa benen när man satt ner, jag förlorade direkt! Alla hade ett halsband med en nappflaska och om man såg någon korsa benen fick man springa fram och ta dens halsband och den med flest vann :)

 

 

Vi fick en himla massa fina presenter och det var en hel stund med presentöppning och en jäkla massa bilder som togs kan jag lova!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Denise Holmsten♥

kul med massa paket! hihi hoppas att du får en riktigt mysig kväll!kramar ! ♥

2011-10-16 | 00:37:20
http://deniseholmsten.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!