♥ Jamie Nathan

 

Åh så skönt, idag har jag varit på ultraljudet och allt såg jättefint ut! I en halvtimme fick vi kolla där och det var så gulligt, han låg och sparkade och sög på tummen :) Ja han för det var inget som helst tvivel om att det var en kille och mamma och jag tyckte dessutom det såg ut som att han låg och kissade haha det såg verkligen ut som en stråle rakt därifrån och barnmorskan sa att det nog kunde vara så haha. Så underbart iallafall att se att det är en frisk liten bebis och vi har ju redan valt ut det fina namnet :) Den 7 november är beräknat datum så vi fick 2 dagar + och idag är vi i 18+1! Min redovisning imorse kändes ju mindre viktig om man säger så men den gick bra den med och nu kör vi bara, packa packa!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är en häftig känsla att se bebisen. Jag har bf 9 november och längtar till den 20:e juni när jag får se bebisen igen.

2011-06-09 | 07:22:22
http://hannafialotta.blogg.se/
Våran lycka!

Vilken lycka att få se lillen. Vi får vänta till den 15aug o gud så jag längtar!!!

Hoppas ni har de bra!

2011-06-14 | 01:22:12
http://varanlycka.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!