19 veckor




Vi far hoppa over v 18 eftersom jag nu byter vecka 2 dagar tidigare och sa brukar jag ju ta bilden pa lordagar men det blev lite sent nu sa hann precis bli vecka 19. Sa nu ska jag se till att ta bilder pa tisdagar da vi byter vecka ;) Nu har jag iallafall borjat kanna bebisen rora pa sig dar inne, men det kanns ju inte alls som en fisk som vander pa sig... Det bara puffar lite, har ocksa kunnat se pa magen hur det ror sig och Andres har kunnat kanna hur det ror sig hehe. Mys <3 Alla har kommenterar att min mage ar saa stor for att vara i fjarde manaden, jag kopte mammaleggins och hon som jobbade fragade liksom om det kanske var tva, haha wtf?! Maste vara att de ar sa himla sma har latinos ju haha. Eller sa har jag en stor bebis och mage, sjalv har jag ingen aning... Nu ar vi iallafall halvvags sa om 20 veckor har vi en bebis har, helt sjukt ellerhur!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


carro

BEBIS!!!! :) <3

2011-06-19 | 22:18:51
A

Shit jag sällar mig till de som vill anklaga mage för att vara stor...men men jag ska ju inte direkt säga något min var ju enorm redan innan graviditeten....Puss

2011-06-21 | 20:59:07
Anna

Ville skriva Anna men kom bara till ett A...ha det bra habbiba!

2011-06-21 | 21:00:33
Naty

Åh så fin mage! Jag tycker den är söööööt och tro mig, jag har sett STOR mage... minns du att alla, verkligen alla trodde att jag skulle få tvillingar? Men man blir faktiskt big av all vätska och magen blir lite större när man har lite mer fostervatten också så det är inte alltid att bebisen är stor... Det viktigaste är att aldrig nojja över sin fina mage!



Kramar / Naty och Blanca

2011-06-21 | 22:08:37




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!