17 veckor


17+2


Okej det blir sjukt mycket bilder på magen men jag är ju själv så imponerad av att den lyckats växa så pass mycket så snabbt ;) Nu är vi ju inne i vecka 18 och det har ju blivit tradition att jag fotat magen på lördagar så därför gjorde jag det nu, så bilderna alltid blir från veckan + 2 dagar ;) Det sjukaste är att det nu börjat synas även framifrån haha, ser så roligt ut då man är helt smal och kan känna revbenen där längst upp och sen bara världens utbuktning haha.


Har haft en rätt effektiv morgon och rensat bland mina kläder, gjort i ordning tvätten till imorgon och skrivit lite grann på tentan. Det är den jag tänkt fortsätta med nu innan jag drar till jobbet! Skulle vara så skönt att bli klar redan imorgon... Och nu blir det sista jobbdagen och sen semester! Det är ju 25C varmt och sol ute förresten och ni är nog alla ute men jag har helt enkelt inte tid, har så mycket att skriva och fixa här inne så fuck it. Lär svettas ihjäl på jobbet idag också , usch usch! Nu ska jag fortsätta med tentan :)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

TE AMOOOOOOOOO

2011-06-04 | 16:08:51
i min lilla lilla värld

Magbilder tycker vi ju om!!! Va fin den e

2011-06-05 | 09:17:24
http://saratilling.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!