vecka 20 och 21

Det tar verkligen TUSEN AR att ladda upp en enda liten bild pa den har datan sa det tar emot att gora det kan jag saga... Men har kommer iallafall bilder for vecka 20 och 21, idag ar vi i 21+3. Nu gar det ganska snabbt! Bebisen ar nu ca 27 cm lang, svart att fatta att min bebis ar dar inne och anda sa pass stor... Han ror pa sig en hel del och en del sparkar blir man helt chockad av, styrka dar alltsa! Men sa mysigt och det ar verkligen sant att det kanns mer "pa riktigt" nu nar man borjar kanna bebisen. Nu ar magen sa pass stor att typ alla kommenterar, tex. nar vi koper nagot sa fragar de bara "vad ska bebisen heta?" eller "ar det en kille eller tjej?" sa nu ar det ingen tvekan om att det ar en bebis dar och inte bara att jag atit lite mycket haha. Nar vi gick pa strandpromenaden pa kvallen haromdagen satt det en full stackare dar och pratade for sig sjalv och sa "Gud hjalp mig att levaaaaa" och nar vi gick forbi avbrot han sitt samtal med gud och bara "vad ska den heta??" haha. Ibland kan man kanna hur det liksom pressar innifran och sa kanner jag efter dar och det ar stenhart sa det ar bebisen som trycker sig emot ett visst stalle. Men det kanns absolut inte som en fisk som vander sig som folk har sagt att det skall gora haha.
Den har bilden togs i mandags och som ni ser har jag lyckats branna halva sidan av magen och runt naveln och detta ar utan att ens vistas i solen! Har varit disit och sol-moln hela veckan och jag har enbart suttit under parasoll i skuggan men solen letade sig under parasollet anda, helt sjukt! Nu orkar jag inte kriga mer med den har datorn men jag lovar att iallafall lagga upp mag-bilderna, andra bilder far hamna mest pa facebook tills vidare for det tar sadan sjuk tid!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jesso

assååå.... gå till gymmet fetto?

<3

2011-07-03 | 21:27:47




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!