fransk med en twist

 

Var och gjorde manikyr och pedikyr i torsdags, så skönt att ha fina naglar! Franskt är ju alltid fräschast, den jag har nu är en sne fransk med glitter under det vita, syns ju inge bra på bilderna men men. Har franskt på tårna också :p 11 dollar går det på för både händer och fötter, sjukt billigt, här i Sverige skulle jag inte ens kunna tänka på att gå till en salong och fixa naglarna då det är så sjukt dyrt. Men det är verkligen sant att man känner sig helt annorlunda när man har fixade naglar, antingen fina fake naglar eller fransk manikyr, I love it!

 

 

 

 



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

åh jag planerar att fixa naglarna så fort jag går på semester! :)

2011-07-19 | 12:35:45
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!