23 veckor

Som sagt det gar ju supersnabbt nu, idag ar vi i 23+0 och det blir mitt sista foto har i Ecuador. Visst marker jag att magen vaxt men kan inte se det pa fotona konkret for skarmen har ar bred och visar allt bredare an det ar sa alla foton ser konstiga ut haha. I lordags hade vi min babyshower och det var jattekul, ska lagga upp en massa bilder men det far bli nar jag kommer hem! Supersota bebisgrejer och sa ska jag visa alla presenter jag tar med hem ocksa. Har sjalv kopt nagra saker ocksa som jag ska visa. Tiden har gatt sa fort har nere och nu hors vi nar jag kommer hem om nagra dagar istallet, har en hemsk resa framfor mig, 32 timmar och 2 byten, massa vantan och sen mer vantan hemma men tiden gar ju alltid fort och om nagra manader ar det jul och vi har en bebis har. Helt sjukt! Nu ska vi kolla pa European gigolo som jag nu skaffat pa spanska, yeyy :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!