skötväska deluxe


Ni får ursäkta den usla kvaliten på iphone-bilderna, men sanningen är den att iphonekameran är den bästa jag har... Vill verkligen ha en bra kamera när bebis kommer men vi får se hur det blir med det. Tänkte visa er min superfina skötväska jag fyndade i Ecuador! Den gick väl på en 300 spänn och är verkligen helt awesome. För det första är det ju en skitsnygg väska och dessutom är det allt man behöver för en skötväska. Fack för nappflaskor och allt är i material som är superlätt att torka av och inuti finns ett plastunderlag för att kunna byta blöja vartsomhelst. På utsidan finns också ett litet fotoalbum för bilder på bebisen :)







 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

åh vad fin! ska börja leta efter en jag också :)

2011-07-20 | 15:13:33
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!