♥ Dag 13 – Den här veckan.

Jag kommer ju aldrig någonvart med det här verkar det som, hur länge har jag egentligen hållt på nu? Och är på dag nummer tretton... Vi kör direkt nu med den här veckan även om det är halvvägs igenom redan ;)

Måndag: Jag var i skolan heela dagen 9-15.30 på redovisningsseminarium. Höll min grupps redovisning om Mayaindianerna och det gick jättebra. Började med att lyssna intresserat på de andra grupperna men efter lunch blev jag mindre och mindre uppmärksam vilket man kan se in mängden anteckningar från de olika grupperna. Slutade med att av sista gruppen hörde jag absolut ingenting så på Afrika har jag blankt bara... Åkte hem och svepte mjölk mixat med banan och gick och tränade, zumba och core.

Tisdag: Var på föreläsning mellan 9-11, därefter hem och tog någon timmes tupplur och segade runt lite. På kvällen gjorde jag kött och pommes och njöt av Cocacola och så läste jag texterna till torsdagens lektion...

Onsdag: Inga lektioner, vi har städat badrum, bytt lakan, dammsugit, gått med återvinningen och vart och handlat. Sen har jag rensat papper och börjat läsa en bok om slaveriet i romarriket, snart blir det en stund framför tv:n och ska försöka sova tidigt...

Torsdag: Har seminarium 9-11 och ska tvinga upp Andres som får sitta och plugga svenska och vänta på mig. Sen ska vi hämta Elliot på dagis som varje torsdag och vara med honom, hem till mamma och äta middag och umgås innan vi åker hem.

Fredag-lördag-söndag: Har jag inga lektioner så ska sova ut!! På fredag har jag tvättstugan ^^ Sen har jag inga planer direkt. Jag ska iväg och träna, bodypump och spinning lär det bli och så har jag en del läsning som vanligt.. Sen får vi se vad som händer :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!