baby clothes

 

Jag har ju fått sjukt mycket presenter till bebis, hade med mig en hel extra väska hem från Ecuador med kläder och bebissaker från Andres familj. Dels hade han själv handlat som en galning och sen gav alla släktingar en massa så jag tänkte visa några saker i taget iallafall :) Själv har jag ju inte köpt ett enda bebisplagg! Det enda jag själv köpt är ett handduksset, en napp och två flaskor. Anyways, ett jättesött set med haklapp, mössa och tofflor och sen söta bebisstrumpor som Andres köpt :)

 

Märker att min blogg redan blivit en bebisblogg, satt och kollade på inlägg från i höstas och då handlade min blogg i princip om träning, party och förälskelse men gud vad livet förändrats sen dess och därav också bloggen! Ärligt talat har jag inte mycket mer i tankarna än mina två älsklingar...

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

Åh så mycket fint!

Ja min blogg har nog också förändrats en del :p



Du är så välkommen hem till mig för lite mariokart! :D

2011-08-05 | 09:22:38
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!