svullna fingrar

 

Jag vet inte hur lätt det är att verkligen se det på bilderna och kanske speciellt för er som inte vet hur mina händer ser ut i vanliga fall men här är iallafall mina fingrar uppsvullna som bara den, på korven till pekfinger kan ni väl iallafall se det haha! Det är en av de mindre roliga och mer knäppa biverkningarna av graviditeten, det stämmer verkligen, man kan ju få uppsvullna fötter och händer och har fått några gånger att händerna känns jätteobehagliga, stela och liksom ja uppsvullna helt enkelt och här var förra veckan i Linköping som det hände. Lustigt att min bebis i magen till och med gör att fingrarna svullnar upp haha, men jag godtar allt nu, inget är värre än illamåendet jag levde med de första fyra månaderna, fattar inte hur jag stod ut alltså :p

 

Var med Caroline och tog en glass och sen en sväng här hemma, annars har jag bara pluggat och fixat och så var jag och handlade. Vindruvor på extrapris är alltid lycka för mig haha! Ska äta lite nu och sen fortsätta plugga :)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

mina har också svullnat upp! kan inte ens bära mina ringar längre :p jättetrist



än så länge störs jag inte på natten av att behöva gå på toa, sover väll för djupt :p har vaknat en gång, men i vanliga fall vaknar jag på morgonen och måste springa på toaletten :p

2011-08-03 | 19:18:02
http://fashionstars.blogg.se/
AnnaJ

Fin blogg :)

Allt bra idag? Kram

2011-08-04 | 09:29:19
http://annajessikon.blogg.se/
MADDES

Kikar in och önskar dig en fin dag!

2011-08-04 | 11:06:14
http://maddisenj.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!