mjölkmage vs gravidmage

 

Blev påmind om dessa bilder då en kompis undrade om jag var gravid "på riktigt" den här gången. Vi skrattade nämligen mycket åt dessa bilder som vi tog innan en utekväll i september förra året. Min mage var supersvullen pga laktos som jag är känslig mot och i mitt tajta aa-fodral såg jag i princip gravid ut. La ut bilden på facebook på skoj och skrev "guess what" och fick genast några grattiskommentarer haha... Nu var det också en kompis som när hon fick reda på graviditeten sa att hon tyckt att min mage såg lite stor ut men tänkt att det nog bara var laktosen ;) Så kan det gå! Större än på bilden var ju åtminstone inte min mage förens ungefär vid vecka 20 skulle jag tro ;)

 





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


caroline

Haha..Vad roligt.min tjejkompis är också bra på det där då hon också är överkänslig..



Ahh Vad roligt.. skulle antigen vilja bo inne I stan eller I något hus nånstans...



Den som lever får se.. jobbar du nu?

2011-08-17 | 10:18:44
http://ilbeyourcommander.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!