manikyr


Gjorde en söt manikyr innan jag åkte med rosa, snett över med vitt och sen rosa glitter på det :) Var dock tvungen att klippa av mina naglar helt nu för det var flera som gått sönder, kan ju lova att det såg finare ut när jag gjorde det med lite längre naglar men men... Gjorde likadant på tårna också :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ylva Lee - Mamma till Lily

Är det ditt första barn?



Jag tipsar om att du direkt när du kommer till förlossningen säger att du har SKITONT och inte klarar av mer utan bedövning, även ifall du känner att du klarar av att stå ut ett tag till. Vet inte med sjukvården där ni bor men här i lkpg är dom skitsega :p Då får du din bedövning lägligt när du faktiskt inte klarar av mer haha :D Lustgas och Epidural räddar liv!

2011-08-01 | 15:29:02
http://shuang.blogg.se/
Maria - med bebis i magen ☆

åh så fint!

ska fixa mina naglar så fort jag går på semester :)

2011-08-01 | 18:18:00
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!