goodiebaby

 

Har fått min första babybox hem, den här är från Goodiebaby som man bara behöver gilla på facebook! En blöja, näsdukar, prov på hudkräm, engångshaklappar, senaste nummret av Mama och sen en kellogs bar som jag hann äta upp ;) Inte direkt värsta grejerna men ändå lite kul. Alla andra verkar ju vara att man måste ta sig till någon affär för att hämta ut och de som inte finns nära tror jag att jag kommer vara för lat för att ta mig till...

 

Nu har jag faktiskt lyckats fixa min dator! Okej fläkten låter som fasen men det betyder att den måste dammsugas inuti och det väntar jag med och låter killen sköta... Men jag lyckades hitta en återställningscd så nu är allt blåst och datan som ny, så nu blir det till att installera alla program och sånt man hade. Men nu kanske de kan funger åtminstonde ;) Dock är min tv uppkoppling nere, har ingen aning om varför, får ta tag i det sen :(

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


carro

grattis är gott =) hehe. nej men verkligen.. nu har jag inset att när jag tappar nåt också.. så låter jag det ligga kvar :D orkar verkligen inte ge mig på att böja sig.. varken vid rakning eller nåt annat :D

2011-08-30 | 17:43:06
http://ilbeyourcommander.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!