fredagsoutfit




Idag blev det en tröja från mammas garderob och Bikbok. Börjar kännas liite tråkigt med bara leggins nu alltså, längtar efter att kunna ta på mig mina gamla jeans! Har fixat här hemma, läst (lite) och sminkat mig. Ska snart iväg till stan, får se när jag träffar min kompis men skall också möta upp mamma och Elliot vid 3 på hans dagis.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ylva Lee - Mamma till Lily

sv: haha ja precis, vad gjorde man inte för bekräftelse förr :p



Jag har verkligen börjat vänja mig vid såna vidskepelser numera, nästan alla mina vänner tror också på sånt och pratar om svart magi, andar och andra lustiga saker som jag inte är uppvuxen med. Varken svenskar eller asiater tror ju egentligen på "Onda Ögat". När jag hälsade på min mans familj i Serbien första gången var den första present jag fick ett armband med Onda ögat ;)



Du som är svensk, är du övertygad att tro på sånt du med pga din pojkvän? Du får ta och vända din sons strumpa ut och in på BB :p

2011-08-26 | 15:56:41
http://shuang.blogg.se/
Camilla - gravid med 1:an

Känner igen det där. Jag bor också i leggings nu och längtar tills jag får ta på mig något annat!

2011-08-27 | 19:23:43
http://vardagslycklig.blogg.se/
Maria - med bebis i magen ☆

fina du och magen! :)



haha ja fika med alla fyra låter mycket bättre :p nu är jag tillbaka i sverige så vi får ta den snart!

2011-08-28 | 14:26:46
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!