♥ Dag 16 – Min första kyss.


Nu är jag igång med utmaningen igen och ska ta mig igenom alla 30 utan att glömma bort har jag bestämt! Min första kyss blir en enkel. Det är väl här man skall ha någon jättefin eller gullig eller romantisk historia men det har jag verkligen inte. Min första kyss var när jag var 15 och helt och totalt onödigt med någon som jag aldrig skulle träffa igen, det var väl bara för att bli av med det där jobbiga med hur den första egentligen skulle vara I guess. Så ingen rolig historia här inte! Min första kyss med den som skulle komma att bli pappa till mitt barn (om jag bara vetat det i det ögonblicket haha) var ju så sent som i höstas, gud vad mycket som hänt sedan dess! Det var inte en perfekt filmkyss utan snarare lite nervös men väldigt efterlängtad ;)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!