♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Den här tycker jag faktiskt är ganska svårt! Läste brev jag skrivit till mig själv i skolan när jag var 12 och 15 år och på drömmar så var det typ "har inga direkta drömmar" och sen nåt om att plugga i California (hade kollat mycket på The O.C där). Jag tycker fortfarande det är svårt att säga vad mina "drömmar" är. Nu har jag ju såklart valt att tolka den här rubriken som framtidsdrömmar, det kunde ju lika gärna varit vad jag drömmer på natten men det känns ju inte lika intressant. Jag tror fortfarande att jag inte har några stora framtidsdrömmar men jag vill ha en framtid där jag har ett lyckligt liv med min lilla familj, att vi kan ha det bra och inte falla för de klassiska fällorna att bråka om ekonomin och tycka att vardagen är så trist och blabla så man blir deprimerad osv (typiskt veckotidningsstoff känns det som). Att jag kan ha en bra relation med min fina bebis när han växer upp och blir stor och kanske skaffa några syskon till honom också <3 Sen vill jag såklart ha en bra ekonomi, kunna leva bra utan att behöva oroa sig och även kunna resa mycket vore helt underbart! Ett drömliv skulle ju vara att kunna ha så bra ekonomi att jag kunde vara hemmafru och vara hemma med mina barn och då gärna i ett varmare land (!!) och ett fint lyxigt hus. Men mina drömmar är egentligen bara att känna mig tillfreds med mig och min familj och se min fina bebis växa upp och bli lycklig han med :)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla - gravid med 1:an

Det var som att läsa något jag själv skrivit, förstår precis. Du drömmer helt enkelt om att vara vardagslycklig :D

2011-08-07 | 21:39:27
http://vardagslycklig.blogg.se/
sofia

Då har vi nog liknande drömmar. Jag vill ju även kunna utbilda mig såklart. Men några stora drömmar om att tjäna 100 00/mån har jag inte (inte för att det skulle göra mig något så sätt ;) ).

Sv: Haha ajdå, jobbigt att man växer på fler ställen än magen =D. Jag hoppas att jag kan ha dom här jeansen resten av tiden iaf. Annars får det väl bli leggins mot slutet om jag får så tjocka ben =D.

2011-08-08 | 07:20:53
http://sofialb.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!