28 veckor

 

28+1


Här är min enorma mage för denna vecka! Imorgon får vi veta om bebis spurtat över kurvan eller hur det ligger till. Tycker tiden går relativt långsamt just nu de senaste veckorna, vill gärna vara inne på tretti-nånting nu. Men nu är det inte ens tre månader kvar så visst går det fort egentligen! Bebis sparkar inte lika mycket längre utan nu är det helt annorlunda, han liksom trycker upp en hand eller fot och drar den sedan så har man händerna på magen kan man känna hur han smeker från ena handen till den andra, supergulligt :) Satt och pluggade för en stund sen och kom av mig helt ibland för man verkligen känner att det är någon som rör sig där inne <3





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna

Vilken fin mage!

2011-08-16 | 17:53:22
http://hannafialotta.blogg.se/
Emma

Kul att du kikade in & lämnade avtryck!



Så fin mage!

Ja det här med graviditet kan verkligen vara olika för alla har man insett...även form på magen & hur man bär dem där inne. Som ex alla säger att jag har en typisk pojkmage & vi väntar en flicka till 100%! :))

2011-08-17 | 10:13:38
http://emmaumeabo.blogg.se/
sofia

Oj så stor i fin mage du har =D.. Väntar på att min ska sätta fart, men är väl i klass med dig först i vecka 35 eller nåt skulle jag tro =D. Men magen ska vara normalstor iaf, kanske betyder att jag inte blir helt enorm mot slutet iaf =).

2011-08-21 | 12:09:48
http://sofialb.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!