25 veckor


25 veckors bilden är tagen förra tisdagen tror jag, nu är jag redan i 26! Tog en bild för 24 veckor också men den blev så suddig och dålig i iphonen så vi skippar den. Men visst har magen spurtat nu eller vad? Tycker den blivit mycket större, den ser ju riktigt enorm ut haha! Satte på hög musik nu och då vaknade bebis till och håller nog på att dansa där inne nu känns det som. Tycker att magen är så stor redan nu men det är 14 veckor kvar som han skall växa därinne, helt sjukt! Nu är det under 100 dagar kvar till beräknad förlossning, längtar, det känns väldigt långt bort men samtidigt vet jag att det inte är så lång tid egentligen. Min älskade bebis har ett nytt sätt nu att röra sig, det är inte bara sparkar man känner utan man känner även hur han liksom trycker ut lite och sen drar en hand eller fot längst med magen som en smekning, så sött :) Åh vad jag är otålig, vill bara ha min bebis här och se hur underbar han är... Well, 14 weeks to go!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

Fina stora magen! du har nog spurtat förbi mig hihi :) mysigt att vi båda väntar pojkar!

känner igen det där med hur han stryker runt i magen. det är liksom olika rörelser man känner, inte bara sparkar :)



fika låter awesome! går på semester om en vecka, så då har jag massa tid :)

2011-08-01 | 19:35:18
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!