Rut m.fl.


Egentligen en skojbild men tänkte att jag kunde visa er vad som håller mig varm nu när det är 2C ute hela tiden. För inte är det väl skinnjackan. Halsduken från Rut m.fl. köpte jag på Nelly och resten också, det är ett set och den väärmer såå mycket, vantarna likaså. Mössan har jag inte börjat använda ännu. Märkte att jag behövde köpa nya grejer till den här säsongen för allt jag har är min gamla slitna svarta halsduk och en ännu slitnare vit (tunn). Märks att man brukade dela så mycket på saker hemma, har mycket mindre nu när det bara är mitt eget ;)

Ska snart iväg på bio och se filmen om Facebook, verkar spännande :) Sen hem och sova, imorron blir det jobb.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!