slow



Ohh har precis upptackt att datan har webcam och ett sant dar roligt program som inte min data har sa nu sitter jag har och underhaller mig sjalv. Tankte att ni kunde fa se lite av min outfit men det ar svart att fota det har. Har fotat nagra outfits men de ar pa det jakla (#%!X) minneskortet som ar borta..! Har iallafall kavaj, ordentligt linne i pure silk och en kjol med hog midja som slutar vid knana. Den ar sa tajt och snav att jag knappt kan ga i den men sant ar livet har you know. Igar pratade jag med en kille i skolan som jag visste var 20 men fragade anda och sa sa han hur gammal ar du, typ 24 eller..? Da sa jag, go to hell! Nej det sa jag inte men han kunde aldrig tro att vi var lika gamla. Men jag skyllde pa den har karring outfiten och han godtog. Lektionerna ar ratt langtrakiga, de dar 100 minuterna ar langa. Jag tuggar tuggumi i smyg for att jag skulle bli galen om jag inte gjorde det. Igar fick jag skjuts av en jattegullig stackare, jag sa forst vad stallet heter dar jag bor men sen vad sjalva byn heter och tydligen var byn mkt langre bort sa han visste inte vad han gav sig in pa... men idag tog jag bussen forsta gangen, slutade 15.15. Stannade till 4 och vantade, halvtimmes walk till PZ, bussen gar kvart i och tar en halvtimme. Men resan kostar fucking 3.5 pund! Asdyrt... Men men sa ar det nar man bor pa landet nu. I helgen ska jag formodligen fa se en stad iallafall! Har blivit inbjuden till att komma och festa och sightsa i en stad, so I am very happy. Hade tankt forsoka bjuda in mig sjalv bara for att fa se nat annat men nu slapp jag det! :) Jamies mamma som jag bor med ar en san skon person, man ser vart Jamie kommer ifran! Vi har pratat om allt mellan himmel och jord redan, superbra :) Snart ska jag duscha i mitt fina badrum och sen ligga och chilla med ipoden tills jag somnar. 9 h somn per natt is the shit.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!