we'll be alright if you don't ask me to stay


Var inne och kollade hos La Senza vilket man väl egentligen inte borde eftersom man bara vill ha allt! Tänkte säga att jag önskar att de öppnade La Senza här men det gör jag inte, skulle ju vilja shoppa där hela tiden... Jag vill verkligen kunna göra det när jag är i England iallafall så jag hoppas ekonomin tillåter det. Vill inte ens handla några kläder utan bara där! Beställde ju hem därifrån i höstas en massa trosor och fem behåar och de är alla underbara! De här fyra plaggen är bara från deras nya kollektion, visst är de fina? Behåarna är ju bara så grymma! De har också världens finaste pyjamaser, tänker slänga ut alla mina gamla och köpa där! Det är vid såna här tillfällen som man önskar att man var Kenza eller Blondinbella och kunde besälla hem exakt vad man ville. Nu ska jag skriva klart mitt X-tal och snart är det mat :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!